Záměrně používám originální značení v kubických palcích (1 ci = 16,39
ccm), protože u některých modelů bylo součástí typového označení.
V prvním roce výroby byly jen dvě karoserie – hard top a cabrio, v roce 1965
přibyl fastback, označovaný jako Mustang 2+2.
Tato konstelace vydržela až do roku 1973 s několika výjimkami, které se ale týkaly jen speciálních dealerských variant, ke kterým se ještě vrátíme a pochopitelně neopomeneme slavné verze Shelby, včetně velmi vzácných Shelby de México 1969 a Shelby Europa 1971. Drobnou zajímavostí byla možnost volby mezi dvěma kapotami v letech ´67-´68 (Standard nebo Option Hood) a ´71-´73 (Standard nebo NASA, která byla základní pro verze Mach 1 a Boss).
V malém množství se dovážely i do Francie a do Německa, kde se ale prodávaly pod označením Ford T-5 (až do roku 1978), protože jméno „Mustang“ měla registrované firma Krupp pro jeden ze svých nákladních vozů.